Brak produktów w koszyku.
Sklep

FAQ

Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej weterynaryjny.pl. W wyjątkowych sytuacjach oferujemy możliwość złożenia zamówienia pod numerem telefonu 600 829 424.
Jakie są metody płatności?
Zamówienie można opłacić za pomocą szybkiego przelewu, blik, karty płatniczej, przelewu bankowego.
Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
Towary wysyłamy tylko na terenie Polski. Wysyłka za granicę nie jest możliwa.
Czy oferujecie darmową wysyłkę?
Tak, darmowa wysyłka jest możliwa dla zamówień o wartości powyżej 300 zł.
Jakie są sposoby dostawy?
Oferujemy wysyłkę za pośrednictwem kuriera Inpost i kuriera DHL. Twoje zamówienie możesz również odebrać w wybranym paczkomacie Inpost.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze.
Ile mam czasu na zwrot?
Zwrot możliwy jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Czy wystawiacie fakturę zbiorczą?
Tak, możemy wystawić fakturę zbiorczą.
Jak zwrócić lub wymienić zakupione produkty?
Zapakowany produkt należy odesłać na adres: weterynaryjny.pl ul. Miłosławska 10, 62-306 Kołaczkowo
Do kiedy ważne są produkty?
Data ważności każdego produktu podana jest na jego opakowaniu.
Czy posiadacie sklep stacjonarny?
Nie, nie mamy sklepu stacjonarnego. Zamówienia realizowane są przez stronę internetową weterynaryjny.pl
Czy leki dla zwierząt mogą mieć skutki uboczne?
Tak, leki dla zwierząt, podobnie jak leki dla ludzi, mogą mieć skutki uboczne.
Czy suplementy diety i witaminy są potrzebne, jeśli moje zwierzę otrzymuje już pełnowartościowe karmy?
To zależy od indywidualnych potrzeb zwierzęcia oraz jego stylu życia. Zalecamy przeprowadzenie badania krwi, aby zdiagnozować, jaki składników odżywczych brakuje Twojemu zwierzęciu. W przypadku braku niedoborów nie jest konieczne stosowanie suplementów diety.
Czym różnią się leki dla ludzi od leków dla zwierząt?
Leki dla zwierząt różnią się od leków dla ludzi dawkowaniem, sposobem podawania i ilością substancji czynnej. Leków przeznaczonych dla zwierząt NIE MOŻNA stosować u ludzi.
Czy są obecnie dostępne jakieś zniżki lub promocje?
Tak, promocje są pokazane na stronie głównej. Okazjonalnie oferujemy zniżki i kody rabatowe.
Jak mogę się skontaktować wami?
Kontakt możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail sklep@weterynaryjny.pl lub telefonicznie 600 829 424
Na jakich platformach społecznościowych jesteście aktywni, i gdzie mogę was śledzić?
Dostępni jesteśmy na platformach Facebook oraz Instagram.
Czy mogę się do was zwrócić przez media społecznościowe w celu uzyskania pomocy?
Tak, oferujemy pomoc poprzez nasze media społecznościowe a platformach Facebook oraz Instagram.

Wysyłka

Gwarantujemy, że Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 48 godzin od złożenia. Wybierz spośród wielu opcji dostawy, takich jak paczkomat, czy kurier.

Bezpieczne zakupy

Wybieraj spośród wielu opcji płatności, takich jak karta, przelew, czy płatność przy odbiorze. Bezpieczeństwo transakcji gwarantują Przelewy24

Obsługa

Przyjazna obsługa to nasza specjalność! Chętnie rozmawiamy, słuchamy i doradzamy, aby Twoje zakupy były jeszcze przyjemniejsze.