Strona główna1 » Psy2 » Karmy lecznicze

Karmy lecznicze

Lecznicze karmy - Calibra, Eukanuba vd Dermatosis, Intestinal, hipoalergiczne przysmaki dla psów

Pies od wieków towarzyszy człowiekowi. Jest oddanym, wiernym przyjacielem, kompanem do zabawy, a często nawet pomaga swojemu właścicielowi w jego pracy. Niestety psy, podobnie jak ludzie chorują, a wtedy potrzebują fachowej pomocy. Cukrzyca, zapalenie trzustki, niewydolność wątroby, alergie czy też problemy urologiczne u psów zdarzają się coraz częściej. Dlatego, kiedy pojawiają się pierwsze niepokojące symptomy choroby, troskliwy właściciel powinien jak najszybciej zaprowadzić swojego psa do weterynarza, który zdiagnozuje, w czym tkwi problem i podejmie odpowiednie kroki, aby pies szybko poczuł się lepiej. Weterynaryjna karma dla psa to specjalnie wyselekcjonowane, najwyższej jakości pożywienie, które ma za zadanie złagodzić nieprzyjemne dolegliwości chorobowe i pomóc pupilowi wrócić do zdrowia. Bardzo często karmy tego rodzaju wspomagają również działanie farmaceutyków, które na co dzień są podawane psu. Podczas leczenia różnych, często przewlekłych psich schorzeń pies zwykle musi mieć specjalną dietę. Calibra karma to najlepsze rozwiązanie. Wśród wielu jej rodzajów, bez problemu można znaleźć tę, która zapewni optymalną ilość składników odżywczych, niezbędnych psu podczas choroby. Lecznicza karma dla psa jest koniecznością w trakcie trwania choroby. Calibra karma jest bardzo smaczna i chętnie jedzona przez psy, jednak aby uprzyjemnić życie chorego psa warto również sięgnąć po hipoalergiczne przysmaki dla psów. Na pewno mu nie zaszkodzą, sprawią dużo radości i będą smacznym urozmaiceniem diety. Należy pamiętać, że weterynaryjna karma dla psa to nie zwykła karma bytowa i może być podawana pupilom po konsultacji z weterynarzem.

Karmy lecznicze dla psów

Kompletna i zbilansowana dieta może nie tylko pomóc pupilowi zachować dobrą kondycję, ale nierzadko przyczynić się również do szybszego powrotu do zdrowia. Karmy lecznicze zalecane są przy różnego typu problemach zdrowotnych. Prawidłowa dieta może ograniczyć przykre objawy, wspomagać leczenie bądź też opóźnić rozwój niektórych schorzeń. Karmy lecznicze oferowane w naszym sklepie są precyzyjnie dopasowane do różnych problemów zdrowotnych.

W naszym asortymencie znajdziesz:

- karmy lecznicze przeznaczone dla psów z problemami żołądkowo - jelitowymi

- karmy przeznaczone dla dorosłych psów z problemami skórnymi i alergią pokarmową

- karmy lecznicze dietetyczna dla psów, opracowane w celu wspomagania funkcji skóry w przypadku dermatoz i nadmiernej utraty sierści

- karmy dla psów z cukrzycą, ułatwiająca kontrolowanie poziomu cukru we krwi

- karmy lecznicze dla psów ze schorzeniami stawów

W naszym asortymencie dostępne także inne specjalistyczne karmy lecznicze dla psa znanych firm. Znajdziesz u nas produkty firm Eukanuba vd Dermatosis, Intestinal, Royal Canin oraz specjalistyczne karmy bytowe, które są świetnym uzupełnieniem psiej diety.

Karmy lecznicze Royal Canin

Dostępne w sprzedaży pełnoporcjowe karmy dla dorosłych psów oraz karmy dla szczeniąt do 1 roku życia. Specjalistyczne karmy lecznicze Royal Canin zostały opracowane z uwzględnieniem potrzeb żywieniowych zwierząt. Karmy lecznicze Royal Canin to seria produktów dla psów, które potrzebują specjalistycznej diety. Są to karmy, które pomagają utrzymać stałą masę ciała i dobry stan sierści. Skład jaki posiadają te karmy został w taki sposób opracowany aby miał dodatkowo korzystny wpływ na prawidłową pracę układu pokarmowego, serca, stawów i mięśni psa. Rodzaj i typ karmy można dostosować do wagi i rasy psa. Podobnie jak samą konsystencję, karmy lecznicze Royal Canin do nabycia w formie suchej i mokrej dla psów dorosłych i szczeniąt.