1 » 2 » Karmy lecznicze3

Karmy lecznicze

Lecznicze karmy - Calibra, Eukanuba vd Dermatosis, Intestinal, hipoalergiczne przysmaki dla psów

Pies od wieków towarzyszy człowiekowi. Jest oddanym, wiernym przyjacielem, kompanem do zabawy, a często nawet pomaga swojemu właścicielowi w jego pracy. Niestety psy, podobnie jak ludzie chorują, a wtedy potrzebują fachowej pomocy. Cukrzyca, zapalenie trzustki, niewydolność wątroby, alergie czy też problemy urologiczne u psów zdarzają się coraz częściej. Dlatego, kiedy pojawiają się pierwsze niepokojące symptomy choroby, troskliwy właściciel powinien jak najszybciej zaprowadzić swojego psa do weterynarza, który zdiagnozuje, w czym tkwi problem i podejmie odpowiednie kroki, aby pies szybko poczuł się lepiej. Weterynaryjna karma dla psa to specjalnie wyselekcjonowane, najwyższej jakości pożywienie, które ma za zadanie złagodzić nieprzyjemne dolegliwości chorobowe i pomóc pupilowi wrócić do zdrowia. Bardzo często karmy tego rodzaju wspomagają również działanie farmaceutyków, które na co dzień są podawane psu. Podczas leczenia różnych, często przewlekłych psich schorzeń pies zwykle musi mieć specjalną dietę. Calibra karma to najlepsze rozwiązanie. Wśród wielu jej rodzajów, bez problemu można znaleźć tę, która zapewni optymalną ilość składników odżywczych, niezbędnych psu podczas choroby. Lecznicza karma dla psa jest koniecznością w trakcie trwania choroby. Calibra karma jest bardzo smaczna i chętnie jedzona przez psy, jednak aby uprzyjemnić życie chorego psa warto również sięgnąć po hipoalergiczne przysmaki dla psów. Na pewno mu nie zaszkodzą, sprawią dużo radości i będą smacznym urozmaiceniem diety. Należy pamiętać, że weterynaryjna karma dla psa to nie zwykła karma bytowa i może być podawana pupilom po konsultacji z weterynarzem.

W naszym asortymencie dostępne także inne specjalistyczne karmy lecznicze dla psa znanych firm. Znajdziesz u nas produkty firm Eukanuba vd Dermatosis, Intestinal, Royal Canin oraz specjalistyczne karmy bytowe które są świetnym uzupełnieniem psiej diety.