Strona główna1 » Psy2 » Preparaty przeciwpasożytnicze

Preparaty przeciwpasożytnicze

Środek przeciw kleszczom dla psów

Regularne odrobaczanie psa, jak również zabezpieczanie go przed pasożytami zewnętrznymi jest koniecznością. Pasożyty niekorzystnie wpływają na zdrowie naszych pupili, prowadząc do rozwoju poważnych chorób i powikłań zdrowotnych. W celu ich uniknięcia należy systematycznie stosować środek przeciw kleszczom oraz preparaty odrobaczające. Pyrantelum dla psa znajdujące się w asortymencie naszego sklepu szybko rozprawi się z najczęstszymi, dorosłymi formami nicieni lubiących bytować w przewodzie pokarmowym czworonoga. Systematycznie podawane pyrantelum dla psa, minimalizuje ryzyko inwazji pasożytów i powikłań, jakie mogą pojawić się w ich wyniku. Nie tylko pasożyty wewnętrzne mogą niekorzystnie wpływać na zdrowie psa. Równie niebezpieczne są kleszcze. Te niewielkie pajęczaki żerujące na skórze zwierzęcia stanowią poważne zagrożenie dla zdrowia pupila, a ich ukąszenie może skończyć się dla poważnymi komplikacjami zdrowotnymi, a nawet śmiercią zwierzęcia. Skutecznym sposobem minimalizującym ryzyko bytowania pasożytów na psie, jest systematyczne stosowanie odpowiednich preparatów anty kleszczowych. Efektywny środek przeciw kleszczom zapobiega inwazji pasożytów, a tym samym zmniejsza ryzyko ukąszeń i ewentualnych powikłań z nimi związanych.

Odrobaczenie psów domowych to obowiązek każdego właściciela, któremu zależy na dobrym zdrowiu i kondycji swojego pupila. Zabieg odrobaczania dotyczy zarówno psów i kotów. Polega on na podawaniu preparatu, tabletki na odrobaczanie. W efekcie czego przyjmowane tabletki zabijają wszelkiego typu pasożyty znajdujące się na ciele psa.

Tabletki na odrobaczanie psa

Chcąc zadbać o profilaktykę zdrowotną pupila, oferujemy tabletki na odrobaczenie psa. Nasze produkty dostępne są bez recepty i sprawdzają się do zwalczania pasożytów zewnętrznych (pcheł, kleszczy, mrówek, komarów). Tabletki na odrobaczenie psa dostępne na stronie sklepu są w pełni bezpieczne i można je stosować samodzielnie. Psy narażone są również na pasożyty wewnętrzne, dlatego z myślą o profilaktyce zdrowotnej znajdziecie Państwo także tabletki do zwalczania inwazji nicieni i tasiemców przewodu pokarmowego psów. Sprawdź pełną listę naszych produktów poniżej.